TRUE LOVE

HAPPIEST DAY !!

Friday, May 1, 2009

PENGALAMAN TRIMESTER PERTAMAKU..


Trimester Pertama.. Hem.. 1 hingga 3 bulan.. memang la perit.. x caya tnya owg yg biasa pregnt.. Mkn jer aku uwekk!!! Bila mlm.. nak tido.. adoi.. perit sngt perut nie.. pedih ulu hati.. waktu tue.. aku mulala tringat kt mama.. Insaf sngt.. baru aku tahu btapa peritnya nak boleh sorang pun.. pening.. loya.. mabuk.. kdg2 satu masa tue.. dkt hubby ku pun rasa mcm tak selesa sngt.. rasa 2 3 macam..

tp bila time preggy nie.. best woo.. hubby layan best giler.. masuk kete pun bukakn pintu.. tolong masak.. suapkan mkn.. urut belakang.. masa time muntah pun tlg bersihkan.. kiranya dia sentiasa bersama aku..tak kira apepun.. kadang2 bila dia tido..aku tengok muka dia..sayu hati nie.. 'Buk berterima kasih sngt kerana jaga buk dgn baik.. buk syg abg!'

No comments:

Post a Comment